۰

عضو حقوقدان شورای نگهبان: برای اجرای قانون مصمم تر شدیم

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶
عضو حقوقدان شورای نگهبان: برای اجرای قانون مصمم تر شدیم
به گزارش عصر تعادل عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم کرد؛ ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند.

«هادی طحان نظیف» روز پنجشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با دقت، جدیت و تلاش شبانه‌روزی در پی زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: اعتقاد و باور عمیق به نقش مؤثر و تعیین‌کننده مردم در نظام جمهوری اسلامی باعث شده تا همکاران گرانقدرم با مجاهدتی مثال‌زدنی در زمان بسیار کوتاه دست به کار بزرگی بزنند و صلاحیت حدود ۱۶ هزار نفر را بررسی کنند. اگرچه در این مسیر احتمال خطا و اشتباه منتفی نیست، لیکن با توجه به فرصت‌های متعدد موجود برای بازبینی و بازنگری احتمال تضییع حقوق افراد کاهش یافته است.  

وی افزود: در این میان صحبت‌های برخی سیاسیون در روزهای گذشته کام ملت عزیز ایران را تلخ کرده و تریبون‌های رسمی جمهوری اسلامی را تا حد سخنگویی یک حزب و جناح سیاسی تنزل داده است.  

فرمایشات رهبری شورای نگهبان را بر اجرای مر قانون مصمم کرد

طحان نظیف خاطرنشان کرد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم کرد. ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان یادآور شد: به عنوان کوچکترین عضو این نهاد مقدس و انقلابی ضمن تشکر از ابراز لطف ایشان بیش از پیش بار سنگین مسئولیت امانت ملت را بر گرده خود احساس کرده و از خداوند منان توفیق پایداری در این مسیر را مسألت می‌کنم.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۳۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}