۰

واعظی: اتحادیه اروپا مصمم به حفظ برجام است

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸
واعظی: اتحادیه اروپا مصمم به حفظ برجام است
واعظی پنجشنبه شب پس از شورای اداری استان گلستان به خبرنگاران ابراز داشت: هماهنگ کننده اتحادیه اروپا هم در سفر اخیر خود به تهران و در دیدار با رییس جمهوری این مواضع را تکرار کرد، اروپایی ها هفته اول اجرای گام پنجم ایران برای برداشتن برخی محدودیت‌های غنی سازی عصبانی بودند و برای تبلیغات تهدیدهایی همچون ماشه را مطرح می‌کردند اما امروز متعادل شده اند.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات مجلس دوم اسفندماه امسال را بسیار مهم دانست و گفت: خوش بین هستم شرایطی که کشورمان از لحاظ منطقه ای و بین المللی دارد و مصادف شدن چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با ۲۲ بهمن باعث شرکت گسترده مردم خواهد شد.

واعظی همچنین اراده دولت برای توسعه گلستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سفر دوم رییس جمهوری به این استان تفاهمنامه های خوبی امضا شد و وظیفه مسوولان استانی است که بستر این سرمایه گذاری را جدی تر پیگیری و فراهم کنند.

وی بیان کرد: سیل ابتدای امسال و تغییر استاندار گلستان باعث تاخیر در جذب برخی منابع شد اما دولت کمک می کند شرایط تغییر یابد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۳۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}