۰

بهترین گل ماه لیگ برتر انگلیس، گل جهانبخش

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱
بهترین گل ماه لیگ برتر انگلیس، گل جهانبخش
به گزارش عصر تعادل گل بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون به چلسی به عنوان بهترین گل ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

براساس اعلام سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، گل زیبای علیرضا جهانبخش به تیم فوتبال چلسی به عنوان بهترین گل ماه ژانویه لیگ جزیره انتخاب شد.

هافبک ایرانی برایتون در تساوی خانگی یک بر یک این تیم برابر چلسی در اولین روز سال ۲۰۲۰، در دقیقه ۸۴ با ضربه‌ای قیچی برگردان دروازه آبی پوشان لندنی را باز کرد.

این گل، دومین گل جهانبخش با پیراهن برایتون بود. گل اول او در پیروزی ۲-۰ این تیم برابر بورنموث در دقیقه ۲:۲۹ رقم خورد که سریع‌ترین گل تاریخ برایتون لقب گرفت.

هافبک ایرانی برایتون پس از دریافت جایزه خود گفت: حتی در خواب هم نمی‌دید که در چنین مسابقه بزرگی بهترین گل حرفه‌ای خود را بزند.
او توضیح داد: وقتی من به بازی آمدم، می‌دانستم که می‌توانم به تیم کمک کنم. احساس می‌کردم که ضربه قیچی برگردان تنها راهی بود که می‌توانستم به توپ ضربه بزنم. اما همانطور که در واکنش من می‌بینید، انتظار نداشتم که توپ، تور را لمس کند! در چنین بازی‌ای نمی‌توانستم به دنبال گل بهتری شوم. من آن را  بهترین گلی که تا به حال به ثمر رسانده ام، می‌نامم. "
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۱۴۸۳۸۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}