۰
وزیر کشور:

2 هزار داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲
2 هزار داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند
به گزارش عصر تعادل، «عبدالرضا رحمانی فضلی» افزود: تعداد نامزدهای تائید صلاحیت شده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا دیروز پنج هزارو۱۰۰ نفر بود که شورای نگهبان صلاحیت ۲ هزار نفر دیگر را تائید کرد.

وی بیان داشت : با تائید صلاحیت این افراد میزان رقابت های انتخاباتی بالا خواهد رفت . 

رحمانی فضلی در خصوص  روند اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مراحل اجرا به خوبی پیش می رود.

وزیر کشور بیان  داشت: شورای نگهبان در مرحله تجدید نظر در آراء هیات های نظارت، امکان شرکت افراد بیشتری را محقق کرده است؛ اکنون حدود ۲ هزار نفر به فهرست  نامزدها افزوده شده اند، این موضوع رقابت انتخابات را بالا می برد.

رحمانی فضلی با اشاره به تعامل مطلوب وزارت کشور با شورای نگهبان، گفت: انشالله مسیر نظارت و اجرا به خوبی طی شود؛ آنچه در شرایط کنونی کشور مهم است مشارکت می باشد؛ همه ما باید با حضور در انتخابات در سرنوشت خودمان تاثیر گذار باشیم.

وی افزود: موضوع دموکراسی، مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در سرنوشت خود یکی از هدیه های خداوند است که به لطف خداوند و مجاهدت های شهدا و امام خمینی (ره) به ما رسیده است و باید قدردان آن باشیم.

وزیر کشور تصریح کرد: اینکه ملتی بتواند سرنوشت خود را خودش تعیین کند ارزش بالایی دارد به ویژه مردم ایران که تا سال ۵۷ هیچ نقش موثری در تعیین سرنوشت خود نداشته است.

وی با اشاره به انتقادات موجود در موضوع انتخابات، گفت: مهمترین موضوع  از نظر ما، اجرا است؛ در خصوص اجرا می توانم بگویم باید دقیق تر، بهتر و موثر تر باشد که لایحه ای در این رابطه به مجلس ارائه کرده داده ایم تا اشکالات رفع شود.نفس و اصل انتخابات به عنوان یک حق ملی برای تک تک مردم مسائله ای است که نمی توانیم از آن عبور کنیم. با توجه به اینکه  دشمنان در شرایط کنونی تاکید بر ضعیف شدن مشارکت دارند و  برای تحقق این قضیه کار می‌کنند در این مساله نه از نظر سیاسی بلکه از نظر امنیتی و منافع ملی و اقتدار کشور حضور خوبی باید در صحنه  داشته باشیم ،البته مردم با هوشیاری همیشه اثبات کرده اند که یار و یاور انقلاب هستند.

رحمانی فضلی در خصوص ظرفیت های شرکت داروسازی سیناژن شهرستان فردیس بیان داشت: علم و دانش کمک می‌کند که واحد های تولیدی فعالیت خود را گسترش دهند.

وی ادامه داد: این مجموعه در امر صادرات و تامین بازار داخلی موفق است؛ نیروهای آن از سرمایه های کشور محسوب می شوند.

به گفته وزیر کشور، مشکلات این شرکت دارویی در سیستم اداری حل خواهد شد.

وزیر کشور در سفر به استان البرز ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد
مرجع : برنا
کد مطلب : ۱۴۸۴۹۷
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}