۰

لاریجانی: برگزاری با شکوه 22 بهمن امنیت ایران را تامین می کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳
لاریجانی: برگزاری با شکوه 22 بهمن امنیت ایران را تامین می کند
به گزارش عصر تعادل رئیس مجلس با اشاره به تاثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس خواهد کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره تاثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: روز ۲۲ بهمن روزی است که به ملت ایران تعلق دارد و ملت ایران در این روز عزت و عظمت خود را تامین کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن عزت ملی کشور را تامین می کند و در همه سال‌ها نیز همین طور بوده است، البته با توجه به شرایط سختی که آمریکا برای ایران فراهم کرده و شهادت سردار سلیمانی و اظهارات بی ادبانه ترامپ در پارلمان آن کشور نسبت به ملت ایران و شخصیت محبوبمان سردار شهید سلیمانی، حضور چشمگیر مردم، پاسخگوی  بیهوده گویی های ترامپ نسبت به ملت ایران و سردار شهید سلیمانی بوده و تامین کننده استقلال و عزت ملی کشور خواهد بود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب سرفرازی ملت ایران و تامین کننده امنیت ملی ایران است و ان شاءالله هم همین طور  هم خواهد شد؛. چرا که هوشمندی ملت ایران مثال زدنی است و در سخت ترین شرایط با حضور و رفتار  دشمن را کاملا مایوس کردند و ان‌شاءالله فردا هم همین طور خواهد شد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۵۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}