۰

کاردار ایران در اردن: تهران به دنبال توسعه روابط با امان است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴
کاردار ایران در اردن: تهران به دنبال توسعه روابط با امان است
به گزارش عصر تعادل مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دوشنبه شب (۲۱ بهمن ماه) به همت سفارت جمهوری اسلامی در امان و با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی اردن و سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم این کشور برگزار شد.

«محمد صفایی» کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در امان طی سخنانی با اشاره به اینکه کشور ایران به دنبال آتش افروزی و جنگ در منطقه نیست، تاکید کرد که اقدام ایالات متحده در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اقدامی اشتباه از سوی آمریکا علیه فردی بود که سال‌های متمادی با گروه تروریستی داعش مبارزه کرده بود. 

وی همچنین ضمن حمایت از موضع اردن علیه معامله قرن، تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال توسعه روابط با دولت امان در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی است.

 در این مراسم سفرای کشورهای اسپانیا، روسیه، آفریقای جنوبی، لهستان، بوسنی و هرزگوین، ژاپن، جمهوری چک، فیلیپین، مالزی، اندونزی، برزیل، شیلی، مکزیک، قبرس و بنگلادش نیز حضور داشتند.

همچنین کارداران قزاقستان، آذربایجان، فرانسه، ایتالیا، رومانی، سوریه و سه تن از اعضای مجلس نمایندگان، مدیرکل تشریفات وزارت خارجه اردن و برخی از روزنامه نگاران اردنی نیز از دیگر حاضران در این مراسم بودند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۵۴۴
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}