۰

لیست انتخاباتی اصولگرایان دوباره منتشر می شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲
لیست انتخاباتی اصولگرایان دوباره منتشر می شود
به گزارش عصر تعادل دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بار دیگر اعلام کرد که لیست شورای ائتلاف در تهران، به شکل رسمی به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتقاد برخی شخصیت‌های اصولگرا به لیست منتشر شده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باعث شد که پایگاه اطلاع رسانی این شورا شامگاه دوشنبه اعلام کند: با توجه به گمانه‌زنی‌های مختلف و انتشار فهرست های متفاوت با عنوان لیست شورای ائتلاف در تهران به زودی از طریق شورا رسماً به اطلاع عموم خواهد رسید.

این خبر در حالی منتشر می شود که پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف عصر دوشنبه اقدام به انتشار لیست ۳۰ نفره نمایندگان منتخب خود کرد که با واکنش فعالان اصولگرا مواجه شد بطوری‌که محمد صالح مفتاح از فعالان رسانه‌ای نزدیک به محمد باقر قالیباف در انتقاد به این فهرست عنوان کرد که بدنه و جریان عمومی انقلابی این لیست را قبول ندارد.

وی افزود: شورای ائتلاف برای این تشکیل شد که لیست واحد با کیفیت و خوبی تدوین شود اما نه تنها این موضوع باعث ائتلاف نیروهای انقلابی نشد بلکه شاهد جدایی و کنارکشیدن جبهه پایداری از آن بودیم. به نظر می‌رسد این لیست کیفیت لازم را ندارد و انتظارات مردم و بدنه انقلاب را برآورده نمی‌کند.

مفتاح خاطرنشان کرد: این موضوع باعث می شود تا مطالبه ای برای ایجاد لیست دیگری شکل بگیرد و این لیست ممکن است با محوریت فرد دیگری شکل بگیرید.

او این فرد را قالیباف عنوان کرد و یادآور شد: این لیست توسط گروه ها و لابی‌های سیاسی بسته شده است و در این چارچوب خیلی از کسانی که توانمند بودن صرفا به دلیل اینکه در زمان تصمیم‌گیری کسی از آنها حمایت نکرد از لیست کنار گذاشته شدند.
محمد باقر قالیباف هم در حساب توییتری خود نوشت: من به شما وعده داده بودم که دغدغه مجلس آینده همان دغدغه مردم یعنی اقتصاد است. لیستی که به نام بنده اعلام شده است مورد تایید نیست.

وی تصریح کرد: من پای حرفم ایستاده‌ام مطمئن باشید.

همزمان با بالا گرفتن انتقادات، کانال اطلاع‌رسانی شورای ائتلاف لیست منتشرشده را از خروجی خود حذف  و اعلام کرد که فهرست نهایی به زودی اعلام خواهد شد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۵۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}