۰

اعلام آمادگی ارتش سوریه برای مقابله با ترک ها

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶
اعلام آمادگی ارتش سوریه برای مقابله با ترک ها
به گزارش عصر تعادل فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه‌ای تأکید کرد که نیروهای سوری به حملات خود علیه تروریست‌ها در ادلب ادامه خواهند داد و حمایت ترکیه از «تروریست‌ها» به جایی نخواهد رسید.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای به تهدید رئیس‌جمهور ترکیه علیه نیروهای سوری واکنش نشان داد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در این بیانیه آمده است که حکومت ترکیه به تنش‌آفرینی و نقض تمامیت ارضی سوریه و نقض قوانین بین‌المللی ادامه می‌دهد و تلاش دارد تا مانع پیشروی ارتش سوریه و شکست تروریست‌ها در ادلب و حلب شود.

فرماندهی ارتش سوریه همچنین اعلام کرد که دولت ترکیه نیروهای نظامی جدیدی را وارد منطقه کرده و به شکل گسترده مناطق مسکونی و نقاط حضور نظامیان سوریه را با توپخانه و موشک هدف قرار می‌دهد و این علاوه بر حمایت از تروریست‌ها برای اشغال اراضی سوریه است.

در ادامه در این بیانیه آمده است دولت ترکیه از غیر نظامیان بعنوان سپر انسانی بهره می‌برد و دست به جنایت و تخریب هدفمند زیرساخت‌های سوریه می‌زند.

ارتش سوریه در بخش دیگر بیانیه خود تأکید کرد که به حملات خود طبق «قانون اساسی» و «وظیفه ملی» خود علیه تروریست‌ها ادامه می دهد و به آماده است تا به «تجاوزات نیروهای اشغالگر ترکیه» پاسخ دهد.

فرماندهی ارتش سوریه در پایان افزود: «تجاوزات ترکیه در حمایت از تروریست‌های تکفیری مسلح موفقیت‌آمیز نخواهد بود و مانع ارتش سوریه برای ادامه درگیری‌ها در استان‌های ادلب و حلب برای پاکسازی این مناطق از تروریست‌ها نخواهد شد.»

بیانیه ارتش سوریه پس از آن صادر می‌شود که «رجب طیب اردوغان» ساعاتی پیش با تهدید دوباره دولت سوریه گفت: «آن‌ها به علت هدف قرار دادن نظامیان ترکیه، هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد.»
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۵۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}