۰

موضع انتخاباتی حزب عدالت و توسعه

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲
موضع انتخاباتی حزب عدالت و توسعه
به گزارش عصر تعادل، حزب اعتدال و توسعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر و در این بیانیه مواضع و راهبرد انتخاباتی خود را تشریح کرد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات یکی از ابزار‌های تحقق عینی آرمان نهضت ملت مسلمان ایران، متجلی در شعارِ اصیل «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده و به تأسی از منویات مقام معظم رهبری بر ضرورت تعهد عملی تمامی ارکان و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسداری از این میراثِ پربرکت امام راحل، تاکید می‌شود.

در این بیانیه می‌خوانیم: حزب اعتدال و توسعه به عنوان یکی از جریان‌های اصیل، معتقد و وفادار به نظام جمهوری اسلامی، طی بیش از دو دهه فعالیت در عرصه سیاسی ایران، در همه فراز و فرود‌ها و به رغم محدودیت‌ها در برخی مقاطع تاریخی، همواره بر ضرورت حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات تاکید داشته و با اعتقاد به این مهم که حضور نامزد‌هایی از همه سلایق، حق مسلم رای‌دهندگان و جناح‌های سیاسی و از پیش‌نیاز‌های برگزاری انتخاباتی پرشور است، از هیچ کوششی برای رقابتی‌تر شدن انتخابات دریغ نکرده است.

حزب اعتدال و توسعه در این بیانیه تصریح کرده که «با عنایت به شرایط داخلی کشور، تهدیدات فزاینده خارجی و لزوم وحدت و انسجام ملی، تداوم و تعمیق آرایش سیاسی احزاب و جریان‌های همسو در انتخابات آتی ضروری به نظر می‌رسد؛ لذا از کلیه این گروه‌ها دعوت می‌شود تا در فرصت کوتاه باقی‌مانده، برای تقویت تعاملات فی‌مابین و حمایت از نامزد‌های مورد توافق تلاش کنند. بر همین اساس نیز از تشکیلات حزب در همه استان‌ها خواسته شده است همراهی با جریان‌ها و احزاب همسو را بنا بر اقتضائات محلی در هر حوزه انتخابیه با جدیت در دستور کار قرار دهند».

در این بیانه آمده است: حزب اعتدال و توسعه ضمن یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم مبنی بر برکات برگزاری انتخاباتی پرشور بویژه در کمک به مدیریت بهینه شرایط ویژه کشور و کم‌اثر کردن حداکثری دسیسه‌های شوم دشمنان خارجی، از ملت شریف و بزرگوار ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی می‌خواهد به رغم ناخرسندی از برخی کاستی‌ها، با مشارکتی حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، بار دیگر عزم خود را بر تحکیم جمهوریت نظام به نمایش بگذارن
کد مطلب : ۱۴۸۵۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}