۰

گلایه سفارت ایران از کارشکنی فرانسه

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹
گلایه سفارت ایران از کارشکنی فرانسه
به گزارش عصر تعادل سفارت ایران در پاریس در واکنش به اظهارات رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران اعلام کرد: برخی نهادهای فرانسوی شدیدترین فشارها را متوجه ایران می کنند، حتی در حوزه دارو و حتی بدتر از آمریکا.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در واکنش به توئیت رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران درباره آزادی فریبا عادلخواه و رولان مارشال که به دلایل امنیتی در ایران در بازداشت هستند، عنوان کرد: «اعتماد یک وجهی نیست. برخی نهادهای فرانسوی شدیدترین فشارها را متوجه ایران می کنند، حتی در حوزه دارو! و حتی بدتر از ایالات متحده! انرژی دو کشور نباید در "دراز مدت" صرف موضوعات ناشی از عناصر ثالث و "کوتاه مدت" شود.»

براساس این گزارش، خانم «آن ژنوته» رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران در توئیتی با ابراز امیدواری نسبت به آزادی فریبا عادلخواه و رولان مارشال نوشته است: «بیاییم روابط فرانسه و ایران را بر پایه اعتماد و نه بی اعتمادی بنا کنیم.»

به گزارش فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه پیش از این گفته بود: خانم عادلخواه تبعه ایران است و به اتهام «ارتکاب اعمال جاسوسی» بازداشت شده و وکیل ایشان از جزییات پرونده اطلاع داشته و پرونده وی توسط قوه قضاییه در دست بررسی است. رولان مارشال تبعه فرانسوی نیز به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» بازداشت شده است.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۶۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}