۰

اهدای ۱۰۰ منبع آب شرب به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸
اهدای ۱۰۰ منبع آب شرب به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
به گزارش عصر تعادل بنا به اعلام قبلی رییس جشنواره هنرهای تجسمی و تصویب شورای سیاستگذاری، که مقرر شد هزینه برگزاری افتتاحیه جشنواره صرف کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شود، یکصد منبع آب شرب از محل بودجه جشنواره تهیه شد و امروز (جمعه ۲۵ بهمن‌ماه) با چند دستگاه کامیون به سمت روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان حرکت کرد. 

بارندگی های سیل‌آسا ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه در جنوب استان سیستان و بلوچستان خسارات زیادی را به‌ویژه در بخش های زیر ساختی، راه، آب، برق، فضاهای آموزشی، بهداشتی، مسکونی و اراضی کشاورزی به این منطقه وارد کرد. 

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سه شنبه هفته پیش‌ رو (۲۹ بهمن‌ماه) در موسسه فرهنگی هنری صبا با حضور هنرمندان و مدیران هنری آغاز به کار می‌کند.

این جشنواره در ۱۰ رشته هنری شامل تصویرسازی، خوشنویسی، سرامیک، عکاسی، کاریکاتور و کارتون، طراحی گرافیک، مجسمه، نقاشی، نگارگری و رسانه‌های هنری جدید (شامل سه رسانه ویدئوآرت، پرفورمنس‌آرت، و چیدمان) برگزار می‌شود و مهنوش مشیری، رضا رینه‌ای، فرزاد فرجی، رویین محتشم، کیارش زندی، اونیش امین‌الهی، روح‌الله شمسی‌زاده، بهمن شریفی، رضوان صادق‌زاده و آزاده گنجی دبیران این رویداد هستند.

جشنواره دوازدهم تجسمی فجر برای امکان دادن به بروز خلاقیت هنرمندان و دوری از محدودیت محتوایی، موضوع جشنواره را آزاد اعلام کرد و رویکرد جشنواره نیز گفت‌وگوی هنرها و آفرینش تجسمی نوین با نگاهی بین رشته‌ای تعریف شد.

این دوره از جشنواره به ریاست هادی مظفری، دبیری هنری جمال عرب زاده و دبیری اجرایی عبدالرحیم سیاهکارزاده از ۲۹ بهمن ماه تا پنجم اسفندماه در فرهنگستان هنر، موسسه صبا ‏برگزار می شود.‏
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۶۸۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}