۰

آب و برق روستاهای گیلان تا صبح فردا وصل می‌شود

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲
آب و برق روستاهای گیلان تا صبح فردا وصل می‌شود
به گزارش عصر تعادل اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در حادثه برف در گیلان، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌هایی که استاندار گیلان داده است تا عصر امروز قطعی برق در مناطق مختلف استان گیلان تا 14 هزار خانوار کاهش پیدا کرده است و تا فردا برق تمامی روستاها و شهرهای استان گیلان وصل می‌شود.

وی بیان داشت:‌ در ابتدای بارش برف سنگین در گیلان در 470 روستا تحت تأثیر قطع برق، آب هم قطع شد ولی در حال حاضر در اکثر نقاط استان گیلان آب وصل شده است و 10 هزار بطری آب هم در بین روستاهایی که قطعی آب داشتند توزیع شده است.

نجار تأکید کرد: تمامی راه‌های استان گیلان در حال حاضر باز است و ما یک برف بی‌سابقه را در این استان شاهد بودیم که میانگین آن یک متر بود و نیاز دارد که مردم همکاری، صبر و تحمل  بیشتری داشته باشند و همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در استان در حال فعالیت هستند و نسبت به چند روز گذشته مشکلات ناشی از بارش برف به شدت کاهش یافته است.

وی یادآور شد: با تجهیزات و امکاناتی که در اختیارمان داشتیم توانستیم با سرعت اقدامات لازم را انجام دهیم و روز گذشته نیز با رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور بازدیدی از املش و دیگر شهرها و روستاهای استان گیلان داشتیم و مشکل خاصی به غیر از قطعی برق و آب نبود که بر اساس اعلام مسؤولان ذی‌ربط استانی، برق و آب کلیه روستاها تا صبح فردا وصل می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز مشکل خاصی در مسیرها نداریم و وضعیت گیلان از بحران خارج شده است.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۶۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}