۰
میرسلیم:

بازیابی اعتماد در کشور به صداقت و از خودگذشتگی داوطلبان انتخابات نیاز دارد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱
بازیابی اعتماد در کشور به صداقت و از خودگذشتگی داوطلبان انتخابات نیاز دارد
به گزارش عصر تعادل، سید مصطفی میرسلیم کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه) اظهار داشت: در شرایط ویژه ای قرار گرفته‌ایم و چشم به نتایج انتخابات دوم اسفند دوخته‌‌ایم. 

وی با تاکید بر اینکه بن‌بستی وجود ندارد هرچند مشکلاتی هست، گفت: امید داریم که بتوانیم دست به دست هم نمایندگان و خود مردم در صدد گشایش در مشکلات باشیم.

میرسلیم با بیان اینکه در سال های گذشته فرصت‌های گرانقدری از دست رفته ولی می‌توان آنها را بازیافت، گفت: نکته اساسی اینکه اگر بخواهیم در زمینه‌ های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موفق شویم شرط لازم آن اعتماد است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به امام بود که انقلاب را پیروز کرد، تصریح کرد: ما در شرایط بحرانی قرار نداریم ولی در روزهایی که کشور در بحران بوده با اعتماد مردم به کارگزاران موفق شده‌ایم و الان به اعتماد خدشه وارد شده و دلیل آن کمبود صداقت است و مردم از مسئولان انتظار صداقت دارند.

وی افزود: کشور با مشکل رکود و تورم و سقوط ارزش پول ملی و گرانی مواجه است ولی اگر بخواهیم از پس آنها بر بیاییم باید اعتماد بین مردم و مسئولان برقرار شود.

میرسلیم ضمن تاکید بر اینکه دست یافتن به اعتماد نیازمند این است که مردم در نامزدهای انتخابات صداقت و از خودگذشتگی و فداکاری را ببینند، اظهار داشت: در این صورت آنچه به عنوان تباهی و آلودگی‌ حتی در سطح مجلس هم بوده، قابل جبران خواهد بود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس ضمن تاکید بر اینکه از وظایف مهم مجلس انتخاب مجریان شایسته است و مجلس برای این است که افراد کاردان سرکار بیایند و برای این نیست که عده‌ای مشغول کارچاق‌کنی شوند، عنوان کرد: نشت مالیاتی به عده‌ای واسطه و دلال زالوصفت می‌رسد و برای رفع آن نیازمند مجری صادق و‌ توانا هستیم.
 
کد مطلب : ۱۴۸۷۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}