میرسلیم:

بازیابی اعتماد در کشور به صداقت و از خودگذشتگی داوطلبان انتخابات نیاز دارد

خبرگزاری فارس , 26 بهمن 1398 ساعت 12:41

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال های گذشته فرصت‌های گرانقدری از دست رفته ولی می‌توان آنها را بازیافت.


به گزارش عصر تعادل، سید مصطفی میرسلیم کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه) اظهار داشت: در شرایط ویژه ای قرار گرفته‌ایم و چشم به نتایج انتخابات دوم اسفند دوخته‌‌ایم. 

وی با تاکید بر اینکه بن‌بستی وجود ندارد هرچند مشکلاتی هست، گفت: امید داریم که بتوانیم دست به دست هم نمایندگان و خود مردم در صدد گشایش در مشکلات باشیم.

میرسلیم با بیان اینکه در سال های گذشته فرصت‌های گرانقدری از دست رفته ولی می‌توان آنها را بازیافت، گفت: نکته اساسی اینکه اگر بخواهیم در زمینه‌ های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موفق شویم شرط لازم آن اعتماد است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به امام بود که انقلاب را پیروز کرد، تصریح کرد: ما در شرایط بحرانی قرار نداریم ولی در روزهایی که کشور در بحران بوده با اعتماد مردم به کارگزاران موفق شده‌ایم و الان به اعتماد خدشه وارد شده و دلیل آن کمبود صداقت است و مردم از مسئولان انتظار صداقت دارند.

وی افزود: کشور با مشکل رکود و تورم و سقوط ارزش پول ملی و گرانی مواجه است ولی اگر بخواهیم از پس آنها بر بیاییم باید اعتماد بین مردم و مسئولان برقرار شود.

میرسلیم ضمن تاکید بر اینکه دست یافتن به اعتماد نیازمند این است که مردم در نامزدهای انتخابات صداقت و از خودگذشتگی و فداکاری را ببینند، اظهار داشت: در این صورت آنچه به عنوان تباهی و آلودگی‌ حتی در سطح مجلس هم بوده، قابل جبران خواهد بود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس ضمن تاکید بر اینکه از وظایف مهم مجلس انتخاب مجریان شایسته است و مجلس برای این است که افراد کاردان سرکار بیایند و برای این نیست که عده‌ای مشغول کارچاق‌کنی شوند، عنوان کرد: نشت مالیاتی به عده‌ای واسطه و دلال زالوصفت می‌رسد و برای رفع آن نیازمند مجری صادق و‌ توانا هستیم.
 


کد مطلب: 148709

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/148709/بازیابی-اعتماد-کشور-صداقت-خودگذشتگی-داوطلبان-انتخابات-نیاز

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir