۰

حاشیه های پاساژ پروانه ادامه دارد/ شهردار تهران درباره سرنوشت مالکیت پارکینگ توضیح داد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵
حاشیه های پاساژ پروانه ادامه دارد/ شهردار تهران درباره سرنوشت مالکیت پارکینگ توضیح داد
به گزارش عصر تعادل شهردار تهران با رد شایعات مطرح شده درباره تهاتر پارکینگ پروانه با بنیاد مستضعفان، گفت: ملک پارکینگ پروانه برای شهرداری می‌ماند و تهاتری در کار نیست.

پیروز حناچی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در خصوص اینکه چند روزی است شایعاتی مطرح شده که گویا قرار است براساس یک توافق میان بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران، پارکینگ پروانه با بنیاد تهاتر شود، گفت: اصلا بحث تهاتر پارکینگ پروانه مطرح نیست. 

وی در پاسخ به این سوال که یعنی مالکیت پارکینگ برای شهرداری باقی خواهد ماند، گفت: بله به طور قطع مالکیت برای شهرداری خواهد بود.

حناچی گفت: در یک قرارداد فی مابین شهرداری و بنیاد قرار است بنیاد صرفا مقاوم سازی و ایمن سازی پاساژ پروانه را انجام دهد و همچنان مالکیت برای شهرداری تهران محفوظ می‌ماند.

به گزارش فارس، این در حالی است که در جریان بازدید روز جمعه خبرنگاران و اعضای شورای شهر تهران از پارکینگ پروانه و جمعه بازار آن، برخی شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه شهرداری این پارکینگ را با بنیاد مستضعفان تهاتر کرده تا مشکل پارکینگ‌های پاساژ در حال ساخت پلاسکو حل شود.

این شایعه زمانی قوت بیشتری گرفت که براساس قانون بنیاد به عنوان مالک پلاسکو باید در شعاع 250 متری این پاساژ پارکینگی به تعداد مغازه‌ها تأمین کند. این در حالی است که پاساژ پلاسکو 286 مغازه دارد و پارکینگ پروانه نیز ظرفیتی حدود 350 خودرو دارد و در نزدیکی پلاسکو پارکینگ دیگری وجود ندارد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۷۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}