۰

سفر لاریجانی به سوریه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲
سفر لاریجانی به سوریه
به گزارش عصر تعادل رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل تهران را به مقصد دمشق ترک کرد.

علی لاریجانی صبح روز یکشنبه پیش از سفر به سوریه در فرودگاه مهرآباد درباره برنامه‌ها و اهداف سفر به سوریه اظهارداشت: از مدتی پیش دعوت برای سفر به کشور دوست و برادر سوریه وجود داشت، اما به دلیل کثرت کارها و حوادث مختلفی که در این مدت با آن مواجه بودیم، سفر به تعویق افتاد.  

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوریه از کشورهای دوست و محور مقاومت است، افزود: هم تحولات در سوریه و هم تحولاتی که در منطقه رخ می‌دهد، لزوم رایزنی‌های نزدیک را میان کشورهایی که با هم همکاری دارند، ضروری می‌کند.  

لاریجانی ادامه داد: تحولات در منطقه نسبتاً پراهمیت است. از طرفی سوریه کشوری است که در این مدت نشان داد با محوریت مقاومت اهداف خوبی را دنبال می‌کند.  
وی با بیان اینکه ما در جهات مختلف با سوریه که کشور پراهمیتی است، ارتباط و همکاری داریم، تاکید کرد: با توجه به توطئه‌ها در منطقه نیازمند گفت و گوهای نزدیکتر و رایزنی در مسائل مختلف هستیم.  

رییس قوه مقننه کشورمان با بیان اینکه سفر ما وجه پارلمانی دارد، اضافه کرد: علاوه بر این، گفت وگوهای مختلفی در مسائل پراهمیت منطقه در سفر به سوریه در دستور کار خواهد بود.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با بدرقه اعضای هیات رییسه مجلس عازم سوریه شد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۷۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}