۰

آیا همه بیمارستان ها ملزم به رعایت مصوبه حجاب هستند؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۰
آیا همه بیمارستان ها ملزم به رعایت مصوبه حجاب هستند؟
به گزارش عصر تعادل مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: تمام بیمارستان‌ها ملزم به رعایت قانون عفاف و حجاب هستند و این موضوع به خصوص در بیمارستان‌های تحت نظارت وزارت بهداشت اجرایی شده و رصد می‌شود.

کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره سوژه ثبت شده مخاطبان در سامانه فارس من با عنوان «چرا مصوبه حجاب و عفاف در بیمارستان‌ها اجرا نمی‌شود» توضیح داد: تمام بیمارستان‌ها ملزم به رعایت قانون عفاف و حجاب هستند و این موضوع به خصوص در بیمارستان‌های تحت نظارت وزارت بهداشت اجرایی شده و رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای برای رسیدگی به این موضوعات و اجرای قانون عفاف و حجاب در همه دانشگاه‌ها تشکیل شده است، اظهار داشت: ما در زمینه رعایت عفاف و حجاب اقدامات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده‌ایم اما در مواقعی برخی با انتشار مطالب جهت‌دار به دنبال ایجاد شبهه هستند.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در بیمارستان‌های کشور حجاب و عفاف به مراتب از سایر شرکت‌های خصوصی بهتر و بیشتر رعایت می‌شود، تصریح کرد: در مواقعی نیز شاهد هستیم تعریف برخی از افراد از عفاف و حجاب خاص است و این افراد به دنبال تعریف خودشان از عفاف و حجاب هستند که ما نمی‌توانیم در این زمینه سلیقه‌ای عمل کنیم و ملزم به اجرای مصوبه عفاف و حجاب هستیم.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۷۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}