۰

توصیه‌های پلیس در مورد خریدهای نوروزی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
توصیه‌های پلیس در مورد خریدهای نوروزی
به گزارش عصر تعادل سرهنگ شهاب امینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا برای پیشگیری از کلاهبرداری های احتمالی در روزهای پایانی سال و با توجه به همراه داشتن مقادیر زیاد پول نقد در هنگام خرید، افزود: هموطنان لازم است در فروشگاه هایی که امکان پرداخت الکترونیکی وجود دارد، مبلغ وارد شده توسط فروشندگان را با دقت بررسی و شخصا رمز عبور کارت بانکی را وارد کنند.   

وی ادامه داد: هموطنان هنگام ترک خودرو شخصی نیز باید از رها کردن کیف دستی، پول نقد، اسناد، مدارک و هرگونه اموال با ارزش درون خودرو،  خودداری کنند.

امینی افزود: هموطنان در صورتی که برای خرید از خودروی شخصی استفاده می کنند در صورت امکان، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های عمومی پارک کنند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی از والدین خواست مراقبت های لازم در مراکز شلوغ و پر ازدحام را از کودکان به عمل آورند.

امینی اضافه کرد: هموطنانی که همراه کودکان خود به خرید می روند،  از آویختن هرگونه طلا، جواهرات و اشیای قیمتی به کودکان خود پرهیز کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کرده و هرگونه موارد مشکوک را برای پیگیری انتظامی در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 
 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۸۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}