۰

چه تعداد زندانی در فجر امسال آزاد شدند؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
چه تعداد زندانی در فجر امسال آزاد شدند؟
به گزارش عصر تعادل مدیرعامل ستاد دیه کشور اعلام کرد: نمایندگی‌های این نهاد به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب طرحی موسوم به «دهه رهایی»، زمینه آزادی ۴۹۸ زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش روز دوشنبه ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی با تقدیر از همیاری خیران در امر حبس‌زدایی از زندان‌ها افزود: به برکت ایامی که قفس‌های طاغوت شکسته شد و نفس ‌های ناب انسانی از سینه‌ها رهایی یافت، با کمک ۸۸ میلیارد ریالی خیران در بازه زمانی دهم تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری زمینه آزادی ۴۳۴ بدهکار مالی و ۶۴ محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی فراهم شدکه نزدیک به ۸۰ درصد این افراد در ایام مبارک فجر و مابقی در روزهای آتی از گرفتاری حبس نجات می یابند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح انسان دوستانه، ستاد دیه استان زنجان با آزادی ۵۴ زندانی نیازمند بیشترین تعداد آزادی‌ها را به خود اختصاص داده  است و بعد از آن به ترتیب اصفهان و فارس با ۴۷ و ۴۵ آزادی در صدر فهرست قرار دارند.

جولایی با اشاره به عملکرد ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون، تعداد ۶ هزار و ۱۳۹ زندانی جرایم غیرعمد از بند آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند که در راستای رسیدگی به این پرونده‌ها شکات خصوصی و اولیاءدم تا میزان ۴۵ درصد محکومٌ‌به را گذشت کرده اند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۸۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}