۱

سهمیه ایثارگران در حج تمتع امسال چند نفر است؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱
سهمیه ایثارگران در حج تمتع امسال چند نفر است؟
به گزارش عصر تعادل پنج هزار ایثارگر بر اساس تفاهم‌نامه تخصیص سهمیه تشرف حج تمتع در سال ۱۳۹۹ میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان حج و زیارت جهت استفاده افراد واجد شرایط به حج اعزام می شوند.

به گزارش روز دوشنبه  «ایثار»، تفاهم‌نامه تخصیص سهمیه تشرف حج تمتع در سال ۱۳۹۹ به بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت استفاده افراد واجد شرایط بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان حج و زیارت به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اکبر رضایی سرپرست معاونت امور حج و عمره سازمان حج و زیارت رسیده است میزان سهمیه ایثارگران در موسم حج تمتع سال ۱۳۹۹، پنج هزار نفر است.

بر اساس قانون، سازمان حج و زیارت مکلف است هر ساله حدود ١٠ درصد از سهمیه سالانه حج را به خانواده های شهدا و ایثارگران اختصاص دهد.

با برنامه ریزی ها و توافقات با سازمان حج و زیارت، سال گذشته هم  پنج هزار نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا به حج تمتع سال ۱۳۹۸ مشرف شدند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۸۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}