۰

50 درصد تخفیف هتل ها برای مسافران نوروزی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶
50 درصد تخفیف هتل ها برای مسافران نوروزی
به گزارش عصر تعادل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین، 50 درصد هتل‌ها و 20 درصد سفره‌خانه‌ها و مراکز گردشگری به مناسبت ایام نوروز از تخفیف برخوردارند.

پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به ایام پایان سال، دستگاه‌های خدمات‌رسان باید هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا به مطلوب‌ترین وجه خدمات لازم را به مسافرین ارائه دهند. 

وی یادآور شد: حدود 11 کمیته برای ارائه خدمات سفر تشکیل شده است که تاکنون جلساتی با این کمیته‌ها برگزار شده و تصمیمات خوبی نیز اتخاذ شده است.

جانفشان بیان داشت: از همه گردشگران دعوت می‌کنیم در ایام عید به تهران سفر کنند و قطعا‌ً تهرانی‌ها میزبان خوبی برای مسافران خواهند بود و با توجه به پتانسیل‌های گردشگری که تهران دارد قطعاً ایام خوبی را سپری خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد: تهران قلب تپنده گردشگری است و تمامی اماکن اقامتی، گردشگری و آژانس‌های تهران در ایام نوروز در آمادگی کاملی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: پکیج‌های ویژه‌ای برای تهران‌گردی در نظر گرفته‌ایم و گردشگران می‌توانند از مواهب گردشگری مذهبی نیز در تهران استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: برای ایام نوروز امسال 50 درصد تخفیف هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین 20 درصد نیز سفره‌خانه‌ها و مراکز گردشگری تخفیف گذشته‌اند.

جانفشان یادآور شد: زمان تخفیفات سفرهای نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین است.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۸۲۳
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}