۰

ناامیدی چمران از وحدت با پایداری ها

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۵
ناامیدی چمران از وحدت با پایداری ها
به گزارش عصر تعادل عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: رایزنی ها با جبهه پایداری امروز به پایان رسید و دیگر فرصتی برای دادن لیست مشترک باقی نمانده و همه کارهای تبلیغاتی بر اساس لیست‌های موجود انجام می شود.

"مهدی چمران"، عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) با جبهه پایداری برای ارائه لیست واحد اصولگرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی،گفت: هیچ خبری نیست. رایزنی ها امروز به پایان رسید و دیگر فرصتی برای دادن لیست مشترک باقی نمانده زیرا تبلیغات بسته شده و همه کارهای تبلیغاتی بر اساس لیست‌های موجود انجام شده است.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به ارائه بیش از 60  لیست اصولگرایی در انتخابات پیشین شورای شهر تهران گفت: برای انتخابات مجلس هم الان بیشتر از 10 لیست از سوی اصولگرایان ارائه شده است اما لیست دادن هنر نیست و هر کسی می‌تواند در گوشه خیابان هم برای خود لیست دهد و متاسفانه لیست دادن بخشی از هویت سیاسی ما شده است.

چمران با درخواست از مردم با سلیقه‌های مختلف خواست برای حضور باشکوه در انتخابات، یادآور شد: در این شرایط و با وجود تهدیدات خارجی، هر چه مردم بیشتر و پرشورتر در انتخابات شرکت کنند به حل مشکلات کشور کمک می‌کند.

به گزارش ایرنا، اصولگرایان از انتخابات مجلس هشتم به بعد در تلاش برای ارائه فهرست واحد از داوطلبان خود به سر می‌برند و این بار هم به‌رغم تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های چندماهه خود نتوانستند به فهرست مشترکی دست یابند و وحدت در انتخابات همچنان رویا باقی ماند. لیست ها و ائتلاف ‌هایی مثل نواصولگرایان قالیبافی، بهاری‌ها، جبهه پایداری، شانا، جهادگران، پایان ماجرا، متخصصین، خانه ایران و جبهه سوم و عدالت خواهان و جبهه پیشرفت رفاه و عدالت  از جمله لیست‌های مطرح اصولگرایان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است. انتخاباتی که قرار است به همراه نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه برگزار شود.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۸۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}