۰

سرمربی پرسپولیس: باید روی ضعف هایمان کار کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵
سرمربی پرسپولیس: باید روی ضعف هایمان کار کنیم
به گزارش عصر تعادل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر الشارجه امارات گفت: خیلی راحت امتیاز از دست دادیم و در نتیجه به جای سه امتیاز فقط با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کردیم.

«یحیی گل‌محمدی» پس از پایان دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار داشت: هدف ما گرفتن سه امتیاز در این مسابقه بود، خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما در ادامه اتفاقاتی رقم خورد که پیروزی را از دست دادیم.

وی افزود: تمرکز خود را از دست دادیم و روی اتفاقات ساده دروزاه‌مان باز شد، مشکلی که در این مسابقه داشتیم عدم تمرکز پس از زدن گل بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این ۲ بازی که در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم چهار گل دریافت کردیم که ساده بود و باید روی ضعف‌هایمان کار کنیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: خیلی راحت امتیاز از دست دادیم و به جای سه امتیاز فقط به یک امتیاز رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بعد از گذشت ۲ هفته از لیگ قهرمانان آسیا، شناخت خوبی از رقیبان خود به دست آوردیم و به طور حتم تلاش خود را می‌کنیم تا از این گروه صعود کنیم. پرسپولیس پر تماشاگرترین تیم آسیاست و شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی دارد.

وی افزود: بازی زیبایی بود و تمام آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند از تماشای این مسابقه لذت بردند.

گل‌محمدی در ادامه تاکید کرد: در سه بازی اخیر ۶ گل دریافت کردیم که این برای تیم بزرگ پرسپولیس خوب نیست. بخشی از این اتفاق به مسائل تاکتیکی بر می‌گردد اما عمده مشکل ما مربوط به عدم تمرکز بازیکنان است که باید روی آن کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت سید جلال حسینی نیز گفت: این بازیکن احساس درد داشت و تعویض شد و در حال حاضر از میزان مصدومیت وی اطلاعی ندارم.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۸۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}