۰

سپاهان با سه گل شکست خورد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱
سپاهان با سه گل شکست خورد
به گزارش عصر تعادل السد قطر با درخشش اکرم عفیف توانست از سد سپاهان بگذرد و به صدر جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

تیم‌های السد قطر و سپاهان ایران در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان ژاوی موفق شدند با نتیجه سه بر صفر از سد میهمان اصفهانی خود بگذرند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه اول نمایش قابل قبولی داشتند و به واسطه درخشش پیام نیازمند بدون گل خورده به رختکن رفتند اما در ۴۵ دقیقه دوم تیم میزبان با درخشش اکرم عفیف به یک برد شیرین رسید و با چهار امتیاز بالاتر از النصر، سپاهان و العین در صدر جدول قرار گرفت.

اکرم عفیف (۵۱) و حسن الهیدوس (۷۲ و ۷۸) برای السد در این مسابقه گلزنی کردند. رد پای عفیف روی هر سه گل السد دیده شد. او بارها مدافعان سپاهان را آزار داد. سپاهان در هفته نخست با چهار گل العین را شکست داده بود و حالا هفته بعد باید به مصاف النصر عربستان برود. دیداری که می‌تواند بسیار سرنوشت‌ساز باشد. النصر  در این هفته با نتیجه ۲ بر یک در برابر میزبان خود العین به برتری رسید.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۸۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}