کرونا همچنان قاتل است/ مرگ دو مبتلا در کشتی دایموند پرنسس

باشگاه خبرنگاران , 1 اسفند 1398 ساعت 10:47

دو مسافر کشتی قرنطینه شده «دایموند پرنسس» به دلیل ابتلا به کرونا درگذشتند.


به گزارش عصر تعادل دو مسافر کشتی «دایموند پرنسس» که در سواحل ژاپن قرنطینه شده است، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

مرگ دو مسافر کشته قرنطینه شده دایموند پرنسس بر اثر کرونابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، دو مسافر کشتی تفریحی کروز «دایموند پرنسس» که به علت شیوع کرونا در سواحل ژاپن در قرنطینه به سر می‌برد، بر اثر ابتلا به ویروس کووید- ۱۹ (نام علمی ویروس کرونا) جان خود را از دست دادند.

به نوشته اسکای نیوز، قربانیان یک مرد و زن ژاپنی بودند که دهه هشتم از عمر خود را سپری می‌کردند. این دو نفر، نخستین سرنشینان کشتی کروز دایموند پرنسس هستند که جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست می‌دهند. هر دوی این افراد از بیماری‌های مزمن رنج می‌بردند و از کشتی، به یک بیمارستان منتقل شده بودند.

جواب آزمایش بیش از ۶۲۰ نفر از سرنشینان کشتی کروز دایموند پرنسس مثبت بوده که نشان از ابتلای این افراد به ویروس کووید-۱۹ است.

کشتی دایموند پرنسس از تاریخ سوم فوریه (۱۷ روز پیش) در بندر یوکوهامای ژاپن در قرنطینه به سر می‌برد. روز گذشته مسافران این کشتی پس از گذشته بیش از دو هفته ایزوله شدن، شروع به خروج از این کشتی کردند. انتظار می‌رود ۵۰۰ نفر دیگر نیز امروز از این کشتی خارج شوند.

این در حالی است که خدمه کشتی و افرادی که با افراد مبتلا به کرونا در این کشتی هم اتاق بوده اند، باید همچنان در قرنطینه بمانند. کشتی دایموند پرنسس ۳۷۰۰ نفر سرنشین دارد.

گفتنی است آمار کشته شدگان بر اثر ابتلا به کرونا تا کنون در چین- مرکز اصلی شیوع این بیماری- بیش از دو هزار و ۱۱۸ نفر گزارش شده است. این در حالی است که ابتلای بیش از ۷۵ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مورد تأیید قرار گرفته است.


کد مطلب: 148921

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/148921/کرونا-همچنان-قاتل-مرگ-دو-مبتلا-کشتی-دایموند-پرنسس

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir