۰

آماده سازی گرمخانه های تهران برای قرنطینه

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷
آماده سازی گرمخانه های تهران برای قرنطینه
به گزارش عصر تعادل سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های پایتخت نداشته‌ایم، گفت:‌ اتاق قرنطینه در گرمخانه‌ها آماده شده و تمهیدات لازم را جهت مقابله با این بیماری پیش‌بینی کرده‌ایم.

سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ درباره تمهیدات این سازمان جهت جلوگیری کرونا در گرمخانه‌های پایتخت اظهار داشت: از سه هفته پیش بخشنامه‌ای را به همه مراکز و مجموعه‌های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ابلاغ کردیم و بر همین اساس تمهیدات لازم جهت پیشگیری از کرونا درنظر گرفته شده است. 

وی از برگزاری جلسه اضطراری طی روز آینده درباره پیشگیری از کرونا در این سازمان خبر داد و گفت:‌ مواد ضدعفونی‌کننده،‌ دستکش‌های یکبار مصرف و سایر تجهیزات مورد نیاز برای گرمخانه‌های پایتخت تهیه شده است. 

حسینی ادامه داد: برای گرمخانه‌های بزرگ اتاق قرنطینه آماده شده و در گرمخانه‌های کوچک نیز در حال تهیه این اتاق هستیم و علاوه بر بحث ارائه آموزش‌های لازم، ضدعفونی کردن همه گرمخانه‌ها حداقل روزی یکبار انجام می‌گیرد. 

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: علاوه بر افراد آسیب‌دیده، افراد خدمات‌دهنده در گرمخانه‌ها نیز ممکن در خطر ابتلا به کرونا باشند و از آنجایی که مددجوها در گرمخانه‌ها به ویژه خاورشهر و لویزان بیماری‌های زمینه‌ای نیز دارند، آسیب آنها در مقابل کرونا جدی است. 

حسینی گفت: در گرمخانه‌ها نیز افراد با سن بالا تعدادشان کم نیست و بر همین اساس تلاش شده همه الزامات وزارت بهداشت را جهت پیشگیری از کرونا انجام دهیم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در گرمخانه‌ای پایتخت نداشتیم، ولی با این وجود، تمهیداتی پیش‌بینی شده و از فردا نیز اقدامات بیشتری صورت می‌گیرد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۹۵۱
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}