۰

۳۰۰ هزار نفر نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج برای تامین امنیت انتخابات

تاریخ انتشار
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
۳۰۰ هزار نفر نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج برای تامین امنیت انتخابات
به گزارش عصر تعادل معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج برای تامین امنیت انتخابات در نظرگرفته شدند و اشراف اطلاعاتی کامل بر انتخابات وجود دارد. 

«حسین ذوالفقاری» در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به روند تامین امنیت انتخابات اظهار داشت: ما در رابطه با امنیت انتخابات از ۶ ماه پیش برنامه ریزی انجام شده و ستاد امنیت انتخابات در استان‌ها کارش را شروع کرده و با کمیته‌های مختلفی که زیر مجموعه ستاد امنیت است برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: حدود ۳۰۰ هزار از نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج برای تامین امنیت انتخابات در نظر گرفته شدند و به طور مستقیم در جهت تامین امنیت انتخابات در شعب اخذ رای و همچنین در بخش هایی که مربوط به مسیر تردد صندوق های اخذ رای است قرار دارند.

ذوالفقاری تصریح کرد: ما در مرزهای کشور نیروهای مرزبانی، سپاه و ارتش و در تمام کشور نیروهای اطلاعاتی و انتظامی در حال فعالیت هستند که با امنیت کامل انتخابات انجام گیرد. 
وی تاکید کرد: نیازهای بالگردی توسط ستاد کل نیروهای مسلح برای امر انتخابات تعیین شده است و بالگردها و امکانات هوایی برای اقدامات عملیاتی انجام شده و تمام سیستم‌های امنیتی، اطلاعاتی و الکترونیکی در آمادگی قرار دارد که انتخابات را با امنیت کامل به پایان برسانند.

ذوالفقاری یادآور شد: تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته‌ایم و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۹۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}