۰

تا ظهر جمعه چند نفر در تهران در انتخابات شرکت کردند؟

تاریخ انتشار
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
تا ظهر جمعه چند نفر در تهران در انتخابات شرکت کردند؟
به گزارش عصر تعادل استاندار تهران گفت: تا ساعت ۱۱:۱۰ نیم میلیون نفر در استان تهران رای خود را به صندوق ها ریختند.

انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نماینده مجلس نماینده مجلس دو وظیفه اساسی دارد تصویب قوانین به صورت لایحه و چه به صورت طرح است. بعد دوم نماینده مجلس نظارت است و من فکر می‌کنم هر چقدر افرادی که در مجلس حضور پیدا می‌کنند از توان تخصصی و کارشناسی برخوردار باشند و همچنین سلامت در تمامی حوزه ها داشته باشند، مجلس قوی‌تری خواهیم داشت و قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: این قوانین می‌تواند در رونق تولید مخصوصا برای افراد تحصیل کرده یا با تحصیلات پایین موثر باشد. این روزها سلامت آحاد جامعه مسئله‌ای مهم است سلامت و بهداشت است و یکی از وظایف نمایندگان رسیدگی به امر سلامت و بهداشت است.

محسنی بندپی با بیان اینکه مجلس قوانین می نویسد و باید بر روی آنها نظارت داشته باشد تصریح کرد: نظارت به این معناست که مجلس ببیند چقدر قوانین که نوشته می‌شود عملیاتی است و برای مردم اثر گذار است.

وی تاکید کرد: بعد نظارتی می‌تواند دستگاه‌های اجرایی را مکلف به اجرای قوانین کند.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی در مورد مشارکت مردم نسبت به دوره های قبل از انتخابات گفت: تا ساعت ۱۱:۱۰ نیم میلیون نفر در استان تهران رای خود را به صندوق ها ریختند.

وی افزود: در حرم عبدالعظیم حسنی هم مشاهده کرد که مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان و اقشار مختلف و در این حماسه بزرگ که به قول مقام معظم رهبری جشن ملی است شرکت کرده‌اند.

بندپی ادامه داد: شرکت در انتخابات کار جهادی است و هر کس به سربلندی کشور فکر می‌کند باید در این حماسه حضور پیدا کند و کسانی که در شک و دودلی هستند به پای صندوق های رایج بیایند و این تصمیم بزرگ را رقم بزنند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۹۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}