۰

نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان است

تاریخ انتشار
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲
نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان است
به گزارش عصر تعادل هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در اطلاعیه شماره ۹ خود تاکید کرد: نظارت بر انتخابات صرفاً بر عهده شورای نگهبان است و هیچ شخص یا مجموعه‌ای حق دخالت در امر نظارت بر انتخابات را ندارد.

در اطلاعیه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات آمده است: ضمن حمد و سپاس الهی و ارج نهادن به حضور پرشور ملت قهرمان ایران اسلامی به اطلاع می‌رساند از آن جا که نظارت بر انتخابات صرفاً بر عهده شورای نگهبان است لذا هیچ شخص یا مجموعه‌ای تحت عنوان نظارت و یا هر عنوان دیگری حق دخالت در امر نظارت بر انتخابات را نخواهد داشت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۹۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}