۰

انتخابات تا ساعت ۲۳ تمدید شد

تاریخ انتشار
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹
انتخابات تا ساعت ۲۳ تمدید شد
به گزارش عصر تعادل ستاد انتخابات کشور شامگاه جمعه در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: به آگاهی هم میهنان عزیز و نمایندگان فرماندار و اعضای  محترم شعب اخذ رأی سراسر کشور می رساند، اخذ رأی برای کلیه حوزه های انتخابیه‌ای که برای رأی دادن مراجعه کننده دارند تا ساعت ۲۳ تمدید شد.

این اطلاعیه افزود: سایر حوزه‌های انتخابیه که مراجعه کننده ندارند مجازند پس از ساعت ۲۲ نسبت به شمارش آرا و تنظیم صورت جلسه نتایج اخذ رأی در شعبه اقدام کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند آغاز شد.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

ستاد انتخابات کشور زمان اخذ رای را بار اول تا ساعت ۲۰ و سپس تا ساعت ۲۲ (۱۰ شب) جمعه تمدید کرده است و بار سوم تا ساعت ۲۳ تمدید کرد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۰۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}