۰

ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های تهران نداشته‌ایم

تاریخ انتشار
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶
ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های تهران نداشته‌ایم
به گزارش عصر تعادل سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک مورد ابتلا به کرونا در یکی از گرمخانه‌های پایتخت گزارش شده است اظهار داشت:‌این موضوع صحت ندارد.تنها سه مورد سرماخوردگی شدید در میان مددجویان به ما گزارش شد که به دلیل شرایط جسمانی آنها را به بیمارستان انتقال داده‌ایم.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: انجام تست کرونا بنا به تشخیص پزشک متخصص انجام می‌گیرد و خوشبختانه تا کنون هیچ مورد از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های پایتخت نداشته‌ایم.

حسینی خاطرنشان کرد: جلسه اضطراری درباره پیشگیری از کرونا در سازمان برگزار شد و همه تمهیدات لازم اعم  از تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های یکبار مصرف و لباس‌های مورد نیاز برای گرمخانه‌ها در نظر گرفته شده و استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از دو روز پیش نیز مبحث آماده کردن اتاق‌های قرنطینه مدنظر بود که این اقدام نیز انجام گرفت و همه آموزش‌های لازم به کارکنان گرمخانه و مددجوها ارائه شده است.

انتهای پیام/
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۹۰۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}