۰

تمام سینماها و کنسرت های کشور تعطیل شد

تاریخ انتشار
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹
تمام سینماها و کنسرت های کشور تعطیل شد
به گزارش عصر تعادل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای فوری اعلام کرد: باتوجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری، تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

براساس اعلام شنبه شب روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می‌رساند: تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشورتا پایان هفته جاری (۹۸/۱۲/۹) تعطیل می‌شود.

این اطلاعیه می افزاید: بدیهی است تدوام این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.»

به گزارش ایرنا، مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ساعاتی پیش، گفت: تمامی کنسرت‌های موسیقی سراسر کشور به منظور اقدامات پیشگیرانه از ۴ تا ۹ اسفند لغو شد.

«محمد الهیاری» شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی و هنری ایرنا با اعلام این خبر، افزود: براساس هماهنگی صورت گرفته میان این دو وزارتخانه(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، آموزش پزشکی) تمامی تجمعات هنری از جمله اجراهای زنده موسیقی مشمول این اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهند بود.

مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال خاطر نشان کرد:‌ بطور یقین برگزاری یا لغو برنامه های هنری پس از موعد مقرر (۴ تا ۹ اسفند ۹۸) به ویژه اجرای موسیقی و کنسرت ها در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد.

** جشنواره فیلم تصویر تا پایان هفته جاری تعطیل شد
به گزارش دبیرخانه تصویر سال، در پی شیوع بیماری کرونا ویروس و اطلاعیه پیشگیرانه‌ وزارت ارشاد مبنی بر تعطیلی تمامی اکران‌های سینمایی در سینماهای سراسر کشور، جشنواره فیلم تصویر تا پایان هفته جاری تعطیل است.

این دبیرخانه تاکید کرده است که بدیهی‌ست با بهبود شرایط و از سرگیری برنامه‌های جشنواره فیلم تصویر، فیلم‌هایی که زمان پخش آن‌ها در جدول برنامه‌های تالار ناصری و شهناز در روزهای تعطیل جشنواره بودند، در ادامه‌ی برنامه‌های جشنواره فیلم تصویر گنجانده و نمایش داده خواهند شد.

 
 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۰۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}