۰

زنجان هم کرونایی شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳
زنجان هم کرونایی شد
به گزارش عصر تعادل، دکتر پرویز قزلباش شامگاه دوشنبه با اشاره به همکاری و همراهی خوب شهروندان زنجانی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا افزود: زنجانی ها بسیاری از موارد و نکات اعلام شده برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری را بکار بسته اند.

وی از عموم شهروندان خواست بیماری کرونا را بیش از گذشته جدی بگیرند و در شرایط کنونی با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به اطلاعیه ها توجه بیشتری کرده و در خانه بمانند.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز، ضروروری است شهروندان موضوع شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند و از حضور در مکان های شلوغ اجتناب کنند و این در حالی است استان زنجان تا به این لحظه جزو استانهای بود که عملکرد خوبی در خصوص این بیماری داشت.

وی اظهار داشت: تا کنون این بیماری بخوبی در استان مدیریت شده است اما ثبت مورد مثبت به این معنا نیست که گرفتاری ها در بخش بستری مبتلایان به این بیماری بیشتر شده، بلکه به این معناست که این مهم کنترل شده است.

قزلباش تاکید کرد: انتظار جدی از شهروندان بر این است که اقشار مختلف مردم همچنان به مسائل بهداشت فردی و محیط توجه کرده و به ویژه روابط اجتماعی خود محدود و در صورت ضرورت مراودات خود را را بر مبنای بهداشت فردی و اجتماعی انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که با جدیت، همکاری و حساسیت مردم، خیران و هم افزایی و اراده مسولان استانی در سطح عالی و ادارات مختلف بتوان این بیماری را کنترل و مهار کرد.

بر اساس آخرین آماری که توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، تاکنون هزار و ۵۰۱ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر فوت کرده‌اند.

بر این اساس تعداد ابتلای قطعی جدید به ویروس کرونا در کشور از روز گذشته (۱۱ اسفند) تاکنون ۵۲۳ نفر است و ۱۲ نفر نیز در این مدت فوت کرده‌اند.
کد مطلب : ۱۴۹۴۸۲
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}