۰
ظریف:

هرچه زودتر نشست سران روند آستانه برگزار شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲
هرچه زودتر نشست سران روند آستانه برگزار شود
به گزارش عصر تعادل، محمد جواد ظریف پس از کاشت درخت در هفته درختکاری اظهار کرد: در آستانه بهار همه ما باید در سبزتر کردن هرچه بیشتر محیط اطراف خود تلاش کنیم و کاشت درخت یکی از این کارهای زیبا است که در ایران در هفته درختکاری انجام می شود.


 این دیپلمات علی رتبه کشورمان با بیان اینکه انشالله همه مردم ایران بهار سبزی داشته باشند و این روزهای سخت، با پایان سال ۱۳۹۸ به اتمام برسد و انشاالله سال خوبی در پیش روی مردم ایران باشد، در پاسخ به سوالی در ارتباط با پیشنهاد تهران مبنی بر برگزاری نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در ارتباط با موضوع سوریه در چارچوب نشسته آستانه خاطر نشان کرد: برگزاری چنین نشستی را پیشنهاد داده ایم چرا که معتقدیم تنها ساز و کاری که توانسته در سوریه از میزان خشونت بکاهد و تحولات در این کشور را همراه با مبارزه با تروریسم به سمت ثبات ببرد، روند آستانه است.

ظریف با تاکید بر اینکه ما معتقدیم این روند، روند موفقیت آمیزی بوده است، گفت: در همین چارچوب تاکید داریم که هرچه زودتر اجلاس آستانه در بالاترین سطح برگزار شود و امروز نیز با وزیر خارجه روسیه به صورت تلفنی صحبت کردم و در این گفتگو بر انجام این امر تاکید شد.
کد مطلب : ۱۴۹۵۶۴
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}