۰

اظهارات یک نماینده؛ آمریکا ایران را تعطیل می خواهد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵
اظهارات یک نماینده؛ آمریکا ایران را تعطیل می خواهد
به گزارش عصر تعادل، محمدجواد جمالی نوبندگانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات عوام فریبانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا گفت: مردم کشورمان باید آگاه باشند که کرونا یک بیماری ویروسی است و در حال حاضر حداقل بیش از ۷۰ کشور جهان با این  ویروس  دست و پنجه نرم می‌کنند، اما رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌هایی که از طرف مسئولان فنی _ بهداشتی می‌شود، می‌تواند در جلوگیری و بهبود این ویروس بسیار کمک کننده باشد.

او افزود: متأسفانه دشمنان ایران از طریق فضاهای مجازی در داخل و خارج کشور سعی دارند که جو روانی جامعه را به هم بریزند، در همین راستا بیش از ۸۰ درصد اخبار تلویزیون‌های بیگانه مانند بی بی سی به این قضیه اختصاص داده شده که به خوبی نیت پلید آنها را نشان می‌دهد.

نماینده مردم در مجلس دهم تأکید کرد: آمریکایی‌ها  پیشتر اعلام کرده‌ بودند که سنگین‌ترین، هوشمندانه‌ترین و همه جانبه‌ترین تحریم‌ها را در طول تاریخ بشریت علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده‌اند، بنابراین شنیدن چنین سخنانی از سوی آنها بسیار مضحک به نظر می‌رسد، همچنین آنها سعی دارند جنگ روانی علیه مردم ایران به راه بی‌اندازند.
کد مطلب : ۱۴۹۶۵۴
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}