۰

پرسپولیس محکوم شد؛ پرداخت یک میلیون و 102 هزار یورو به برانکو و 20 هزار فرانک به فیفا

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹
به گزارش عصر تعادل فيفا با صدور احكام خود شوك شبانه اى به سرخابى هاى پايتخت و تراكتور داد.

در  مهمترين پرونده، هشت ماه پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، فیفا حکم خود در این پرونده را اعلام و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت یک میلیون و 102 هزار یورو (به همراه سود) به شخص سرمربی کروات محکوم شده و 20 هزار فرانک نیز بابت هزینه دادرسی باید به فیفا بدهد.

همچنين اين باشگاه بايد حدود ٢٠٠ هزار يورو شامل قرارداد و سود و ساير جرائم به پاناديچ پرداخت كند. برانكو در دوره مديريت عرب با باشگاه پرسپوليس به مشكل خورد و به دليل تاخير در دريافت حقوق خود، يكطرفه قراردادش را فسخ كرد.

دومين پرونده منجر به حكم فيفا، شكايت استوكس از تراكتور بود. بر طبق این حكم، باشگاه تراکتور باید از تاریخ ۱۱ می(حدود یک ماه و نیم دیگر) پرداخت‌های خود را با سود ۵ درصد به آنتونی استوکس آغاز کند؛ مبلغ ادعایی حدود ۴۰۰ هزار دلار است که با سود ۵ درصد به این بازیکن می‌بایست پرداخت شود. بر اين اساس زنوزى مالك تراكتور بازنده چالش با آنتونى استوكس مهاجم ايرلندى كنونى سرخپوشان پايتخت شده است.

باشگاه استقلال هم با دو پرونده مواجه شده است. اول پرداخت ١٢٥ هزار دلار به باشگاه پاختاكور بابت هزينه انتقال ايسما گونكالوس به استقلال كه از دوره فتحى-خطير به فتح الله زاده رسيده است، و ديگرى پرداخت ٢٩٠ هزار دلار به بويان به دنبال فسخ قرارداد يكطرفه با اين بازيكن در ١٥ شهريور ٩٧؛ فسخ يكطرفه با اين بازيكن در حالي بود كه فتحى ١٠ روز قبل از آن، در يك برنامه تلويزيونى گفته بود بويان بازيكن استقلال است و قرار است با شفر براى تعيين تكليف او جمع بندى كند. اما ظاهرا اين جمع بندى نه به توافق دو جانبه با اين بازيكن، كه به فسخ يكطرفه باشگاه استقلال و در نتيجه شكايت بويان منجر شد.

انتشار اخبار مربوط به اين سه پرونده در روز و شب گذشته كام هواداران پرسپوليس، استقلال و تراكتور را تلخ كرد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۶۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}