۰

کاهش تعداد سربازان آمریکایی در کویت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کاهش تعداد سربازان آمریکایی در کویت
به گزارش عصر تعادل یک مسؤول نظامی آمریکایی ادعا کرد که حدود هزار سرباز را پس از فروکش کردن تهدیدهای ایران و همپیمانانش، از کویت خارج کرده است.

به گزارش امروز (چهارشنبه) پایگاه خبری " الخلیج الجدید"، این مقام آمریکایی که به نام وی اشاره نشده، افزود که مسؤولان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) خروج تعداد اندکی از نیروهای خود را از خاورمیانه کلید زده اند. این نیروها پس از ترور (سردار شهید) "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس در بغداد، به منطقه اعزام شده بودند.

الخلیج الجدید به نقل از روزنامه آمریکایی " وال استریت ژورنال" تاکید کرد: این مقامات اعلام کرده اند که انتظار می رود ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی دیگر نیز طی دوره آینده منطقه را ترک کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال ترور سردار سلیمانی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ‌ماه با شلیک چند فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه "عین‌الاسد" مقر نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق، آن را در هم کوبید.

روزنامه کویتی «القبس» نیز اول بهمن ماه فاش کرد که شانزده نظامی آمریکایی پس از آنکه در نتیجه حمله موشکی ایران علیه پایگاه عین الاسد به شدت مجروح و یا دچار سوختگی شده اند، در یکی از بیمارستان های کویت تحت درمان قرار گرفته اند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۸۳۷
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}