۰

ادارات تعطیل شود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵
ادارات تعطیل شود
به گزارش عصر تعادل، سیده فاطمه حسینی درباره وضعیت کنترل کرونا گفت: ظرفیت شبکه درمان ما به شکلی است که در صورت تداوم شیب صعودی بالای شیوع، پاسخگو نخواهد بود.

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهند که دیر شود و هرچه سریع‌تر این تصمیم را بگیرند. تصمیم تعطیلی مدارس هم با فشارهای مجلس عملی شد. خواهش ما این است که تعطیلی به شکل گسترده‌تر در شهرهایی که درگیر ویروس کرونا هستند صورت بگیرد تا ظرفیت کادر درمانی و پزشکی و تجهیزات پاسخگوی مبتلایان باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جان کادر درمانی به دلیل نبود امکانات و شیوع بالا و گستردگی ویروس در خطر است افزود: مواردی که هنوز تعطیل نشده‌اند و فعالیت دارند کم نیستند و درخواست عاجزانه از مردم صورت می‌گیرد که در خانه‌ها بمانند و خارج نشوند ولی در کشور دیگری می‌بینیم که در کل کشور تردد غیرضرور منع جدی می‌شود که این تصمیم اگر دیرتر صورت بگیرد جان افراد بیشتری در خطر خواهد بود و هزینه‌های بیشتری را به کشور، مردم و کادر درمان تحمیل خواهد کرد.

حسینی اضافه کرد: برای جبران حداقلی فشار اقتصادی بر خانوارها علی‌الخصوص دهک‌های کم‌درآمد جامعه، پرداخت کمک‌هزینه جبرانی در سطح یک یا دو ماه ضروری است. تنها راه شکستن این چرخه، ماندن افراد در منازل و منع آمد و شد است که باید در کنار اعمال محدودیت، حمایت مالی از مردم هم صورت پذیرد.
مرجع : اعتماد
کد مطلب : ۱۴۹۸۷۵
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}