۰

رئیس‌جمهوری که با ترامپ دیدار کرد، کرونا گرفت

تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴
رئیس‌جمهوری که با ترامپ دیدار کرد، کرونا گرفت
به گزارش عصر تعادل، رسانه‌های برزیلی به نقل از منابع آگاه در دولت این کشور گزارش دادند که تست کرونای «جیر بولسونارو» رئیس‌جمهور برزیل که روز شنبه 7 مارس (17 اسفند) در اقامتگاه شخصی دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا با وی دیدار کرده و همچنین در ضیافت شام وی حضور یافته بود، مثبت اعلام شده است.

روز گذشته رسانه‌ها از مثبت اعلام شدن تست کرونای «فابیو واین‌گارتن» مسئول ارتباطات و رسانه نهاد ریاست جمهوری برزیل که به‌همراه «جیر بولسونارو» رئیس‌جمهور این کشور در اقامتگاه شخصی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با وی دیدار کرده بود، خبر داده بودند. با این حال ابتلای رئیس‌جمهور برزیل به ویروس کرونا از سوی مقامات دولت این کشور تکذیب شد.

در دیدار هیئت بلندپایه برزیلی با دونالد ترامپ در فلوریدا، چند وزیر برزیلی و همچنین «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز حضور داشته و کنار یکدیگر شام خورده‌اند.

اخیراً رئیس‌جمهور برزیل یکی از سفرهای خود را به‌دلیل آنچه «مسائل ایمنی مرتبط با سلامت» عنوان شد، لغو کرد. اما دولت برزیل سعی داشت هرگونه ارتباط بین لغو این سفر و احتمال ابتلای مسئول  ارتباطات و رسانه نهاد ریاست‌ جمهوری این کشور را ــ که ارتباط نزدیکی با رئیس‌جمهور دارد ــ پنهان کند.
کد مطلب : ۱۴۹۹۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}