۰
سلطانی‌فر:

برگزاری اردوهای ورزشکاران المپیکی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹
برگزاری اردوهای ورزشکاران المپیکی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش عصر تعادل، مسعود سلطانی‌فر درباره برگزاری اردوی ورزشکاران با وجود ویروس کرونا اظهار داشت: تا آنجا که امکانش را داشته باشیم اردوهای‌مان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد. مسابقات کسب سهمیه یکی پس از دیگری در حال لغو شدن است؛ بطور مثال مسابقات کسب سهمیه کشتی که قرار بود هشتم فروردین در قرقیزستان برگزار شود، لغو شده و مسابقات انتخابی در وزنه‌برداری هم که قرار بود در ازبکستان برگزار شود، لغو شده است. بسیاری از رشته‌ها هم که قرار بود در موعد خود برگزار شود، فعلا لغو شده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با تدابیری که اتخاذ شده و با هماهنگی فدراسیون جهانی رشته‌ها و کمیته بین المللی المپیک و سایر کنفدراسیون‌های آسیایی، مسابقات انتخابی این رشته‌ها قرار است به زمان دیگری موکول شود. ما این زمان‌ها را فعلا نمی‌دانیم و اینکه آیا قبل از مرداد سال آینده مسابقات انتخابی برگزار می‌شود یا با موضوعی دیگر روبرو خواهیم بود؟

سلطانی‌فر همچنین گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت شیوع ویروس کرونا و نحوه مقابله کشورها و نحوه غلبه آنها بر این ویروس چگونه خواهد بود و قطعا شرایط مقابله و کنترل این ویروس بر روی تصمیمات بعدی ما موثر است. ما امیدواریم این بلیه جهانی هر چه زودتر خاتمه پیدا کند و جریان عمومی زندگی در کشورهای مختلف جاری شود و ورزش هم مثل گذشته بتواند موجبات شور و شادی و شعف مردم را فراهم کند.
کد مطلب : ۱۴۹۹۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}