۰

کرونا جان دو نفر در سرپل ذهاب را گرفت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱
کرونا جان دو نفر در سرپل ذهاب را گرفت
به گزارش عصر تعادل رییس شبکه بهداشت درمان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه گفت: ۲ نفر بر اثر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا در این شهرستان فوت کردند از این رو خواهش می‌کنیم که شهروندان با رعایت موازین بهداشتی از منزل خارج نشوند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

دکتر مازیار طهماسبی در گفت وگو با ایرنا افزود: شهروندان از تردد غیرضروری در سطح شهرستان خودداری کنند تا از شیوع و چرخه انتقال بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

وی اظهارداشت: مردم شهرستان سرپل ذهاب از طریق سامانه ۴۰۳۰ غربالگری می شوند از این رو در صورت تماس با خانواده ها مردم پاسخگو باشند و علایم و وضعیت جسمی خود را طبق پرسش و پاسخ انجام شده اعلام کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: شماره تماس ۲۵۲۵ برای پاسخگویی خانوارها ازطریق تلفن ثابت و شماره تلفن ۰۸۳۴۲۲۲۵۱۴۹ برای پاسخگویی از طریق موبایل از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در خدمت جواب دهی سوالات همشهریان در خصوص بیماری ویروسی کرونا است.

وی اضافه کرد: استقرار تست تب سنجی در مبادی ورودی شهرستان از سمت پلیس راه، ارایه خدمات ۱۶ ساعته درمانگاه تخصصی ویژه بیماران تنفسی حاد و مجزا کردن بخش عفونی در بیمارستان شهدا به بیماران عفونی از مهم ترین اقدامات حوزه بهداشت در مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا در شهرستان سرپل ذهاب است.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا روز جمعه ۲۳ اسفند ۹۴ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۱ هزار ۳۶۴ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و سه هزار و ۵۲۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۹۸۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}