۰
محسن هاشمی:

تکلیف مردم را مشخص کنید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۱
تکلیف مردم را مشخص کنید
به گزارش عصر تعادل، محسن هاشمی در حاشیه دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: آخرین جلسه هم اندیشی سال ۹۸ مربوط به تلفیق بودجه بود و بررسی وضعیت اعتراض هیات تطبیق به بودجه مورد بحث وبررسی قرار گرفت. کمیسیون بودجه نظرات خود را اعلام کرد.

او ادامه داد: همچنین درخصوص مدیریت ستاد مدیریت کرونا در شهر تهران نیز صحبت شد و نظر اعضای شورای شهر بر این بود که این ستاد باید مسلط حرف بزند و دیگران کمتر حرف بزنند تا موجب سوتفاهم نشود چرا که برخی مواقع افراد غیرمسئول صحبت هایی می کنند که شایعه ایجاد می کند.

هاشمی گفت: آنچه که ما می دانیم قرار است فرمانده ستاد مبارزه با کرونا رئیس جمهور باشد و کارها زیر نظر وزیر بهداشت انجام و آقای دکتر زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران هستند و اینگونه موارد باید از یک فرد که فعلا آقای زالی است گفته شود و نباید حرف های دیگر توسط سایر رسانه ها بولد شود که باعث ایجاد سوتفاهم برای مردم شود.

رئیس شورای شهر تهران درخصوص قرنطینه تهران گفت: هنوز تعریف مشخصی برای نام قرنطینه نشده است و برای اینکه مردم روشن شوند مسئولان ابتدا قرنطینه را تعریف کنند تا مردم بدانند آیا آیین نامه و اسنادی دارد و وقتی می گوییم قرنطینه می کنیم، یعنی قرار است چه کار کنیم یا خیر؟ یک نفر باید این را توضیح دهد تا مردم متوجه شوند آنچه که می خواهند در قرنطینه یا نمی خواهند چه اثری در زندگی مردم دارد.

او گفت: اصلا آیا قرنطینه ۲۰ درصد است یا ۶۰ درصد است؟ مردم باید بتوانند روزمره را بگذرانند و باید مسئولین موضوع قرنطینه را به بحث بگذارند و بگویند در دنیا انواع قرنطینه چیست و در ایران باید کدام درجه از قرنطینه اجرا شود. شاید درجه در حد کم مثبت باشد و در همان حد اعمال کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه باید تکلیف مردم درمورد قرنطینه روشن شود درپاسخ به اینکه آیا تهران به سمت قرنطینه می رود یا خیر اظهار داشت: اکنون لازم نیست که افراد امثال ما درمورد قرنطینه صحبت کنند و نظر دهند، من به عنوان رئیس شورای شهر عضو هیچ ستاد مبارزه ای نیستم، اما اینکه اکنون من بگویم قرنطینه بشود یا خیر باعث سوتفاهم می شود و خواهش می کنم مسئولین مربوطه که مسئولیت دارند با مردم صحبت کنند و صدا و سیما همان ها را ترویج دهد و حرف های پراکنده ترویج نشود.

او درباره اعتراضات فرمانداری به بودجه سال ۹۹ گفت: فرمانداری کلیات بودجه را تصویب کرده است اما نسبت به ۱۱ بند از تبصره ها نظراتی دارند که مخالف برخی بندهای قانون بالادستی است و بررسی شد و امروز در صحن مطرح می شود.
کد مطلب : ۱۵۰۰۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}