سردار فدوی: به دستور فرمانده معظم کل قوا کرونا را خاتمه می دهیم

خبرگزاری ايسنا , 25 اسفند 1398 ساعت 16:02

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.


به گزارش عصر تعادل، سردار حسین فدوی امروز در مراسم ویدئو کنفرانس تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، اظهار کرد: این اولین بار است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم معارفه یک فرمانده استانی را به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از شکست ویروس کرونا حتماً به استان گلستان خواهیم آمد تا حضوری با سردار ملک دیدار داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: سردار معروفی بر اساس این جابجایی به دیار خود بازگشت و من دعا می‌کنم ان‌شاءالله ایشان به عاقبت‌به‌خیری نهایی که شهادت در راه خداست، برسد.

فدوی خاطرنشان کرد: سردار ملک شاهکویی هم که فرمانده بومی ما در منطقه گلستان است از امروز فرماندهی سپاه نینوا را بر عهده خواهد گرفت. ایشان دارای سوابقی درخشان در دوران دفاع مقدس و با کارنامه‌ای انقلابی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در خطه شمال کشور الان فرمانده سپاه ما در گلستان باید وسط این معرکه باشد و با حضور کامل خود در صحنه نگرانی مردم را رفع کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: نخستین اقدامی که لازم است سردار ملک شاهکویی با مجاهدت پیش ببرند ریشه کن کردن این ویروس منحوس در استان است.


کد مطلب: 150031

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/150031/سردار-فدوی-دستور-فرمانده-معظم-کل-قوا-کرونا-خاتمه-می-دهیم

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir