۰

نتانیاهو کرونایی نیست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۳
نتانیاهو کرونایی نیست
به گزارش عصر تعادل دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه نتیجه آزمایش کرونای نتانیاهو را منفی اعلام کرد.

به گزارش راشاتودی، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که جواب آزمایش کرونای «بنیامین نتانیاهو» منفی بود و اینکه جنجال بوجود آمده بر سر ابتلای احتمالی نتانیاهو به کرونا، اقدامی خصمانه با مقاصد سیاسی از سوی «بنی گانتز» رقیب سیاسی وی بوده است.

گفتنی است که نخست وزیر اسرائیل و همکاران نزدیک وی، به عنوان اقدامی «احتیاطی» و برای تشخیص ابتلای احتمالی به ویروس همه گیر کرونا تحت آزمایش قرار گفتند.

انتشار این خبر در حالی صورت می گیرد که ساعاتی پیش «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنی گانتز» رئیس ائتلاف سیاسی «آبی وسفید» را مأمور تشکیل کابینه می کند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کردند که بنی گانتز موافقت اعضای پارلمان صهیونیست‌ها را برای تشکیل کابینه جدید جلب کرده است.

شایان ذکر است که علاوه بر حمایت فهرست اعراب از این رقیب نتانیاهو، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب صهیونیستی «اسرائیل خانه ما» نیز حمایت خود را از نخست وزیری بنی گانتز اعلام کرده است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۱۵۰۰۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}