۰

جمع آوری کمک برای ایران در گرجستان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰
جمع آوری کمک برای ایران در گرجستان
به گزارش عصر تعادل سفارت ایران در تفلیس بر آمادگی خود جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی ایرانیان مقیم گرجستان جهت ارسال به ایران تاکید کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس روز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو تماس برخی هموطنان و اعلام آمادگی درخصوص ارسال برخی اقلام مورد نیاز بخش‌های بهداشتی و درمانی کشور جهت مقابله با ویروس کرونا، به اطلاع می‌رساند این سفارت آمادگی دارد تا ضمن جمع‌آوری اقلام مورد نظر نسبت به ارسال آن به عنوان کمک‌های مردمی ایرانیان مقیم گرجستان اقدام کند.  

این اطلاعیه افزود: کلیه هموطنان عزیزی که تمایل دارند تا در این اقدام نوع‌دوستانه، هموطنان داخل کشور را یاری کنند؛ می‌توانند با مراجعه یا تماس با سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، هماهنگی لازم را در خصوص تحویل اقلام مورد نیاز به عمل آورند.

پیش از این، وزارت امور خارجه اعلام کرده بود که کلیه سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آماده دریافت کمک‌های نقدی یا غیرنقدی هم‌وطنان برای کمک به کشور برای مقابله با ویروس کرونا است.  
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۰۷۴
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}