۰

موقتا نماز جماعت در مساجد امارات برگزار نمی شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۴
موقتا نماز جماعت در مساجد امارات برگزار نمی شود
به گزارش عصر تعادل امارات متحده عربی دوشنبه شب اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع کرونا، اقامه نماز در مساجد، مصلاها و مراکز عبادی کشور به مدت چهار هفته متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی (وام)، اداره بحران و حوداث غیر مترقبه امارات اعلام کرد که با همکاری سازمان امور اسلامی و اوقاف این کشور در راستای توصیه های صادره از سوی وزارت بهداشت، اقامه نماز در تمامی مساجد، مصلاها و مراکز عبادی به مدت چهار هفته برگزار نمی شود.

بر اساس این گزارش، اداره بحران و حوداث غیر مترقبه امارات متحده عربی افزوده است: این تصمیم در اجرای اقدامات احتیاطی و پیشگرانه ای است که از سوی دولت برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وزارت بهداشت امارات متحده عربی همچنین از لغو تجمعات در این کشور به مدت چهار هفته خبر داد.

شمار مبتلایان به کرونا در امارات متحده عربی به ۹۸ نفر رسیده و شمار بهبودیافتگان نیز ۲۳ نفر است.

ویروس کرونا که از چین شیوع یافته، بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت کرده و اکنون بیش از ۱۴۰ کشور را درگیر کرده است.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر ۲۰۱۹ در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

بر اساس جدیدترین آمارها، تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر جهان به ۱۷۹ هزار و ۸۱۴ نفر رسیده که تاکنون ۷۸ هزار و ۲۹۲ نفر از این بیماران بهبود یافته و ۷ هزار و ۷۱ نفر نیز فوت کرده‌اند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۵۰۰۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}