تقدیر از عکاسان ایرانی

27 اسفند 1398 ساعت 19:44

عکاسان ایرانی از مجموعه جشنواره‌های بین‌المللی عکس هلند جوایزی کسب کردند.


به گزارش عصر تعادل، مجموعه جشنواره‌های بین‌المللی عکس هلند که در سه بخش برگزار می شود، به عکاسان ایرانی جوایزی را اهدا کرد.

Circuit به یک مجموعه جشنواره گفته می شود که از چند نمایشگاه مختلف با داورهای مختلف تشکیل شده اما حق ثبت نام و برگزار کننده آنها یکسان است. با یک بار ارسال عکس به یک Circuit عکس ها چند بار داوری شده و در نمایشگاه های مختلف نمایش داده می شوند. اما تنها یک کاتالوگ تولید می شود. این مجموعه جشنواره از سه جشنواره تشکیل شده بود.

در یازدهمین جشنواره Delft:
عکس های «به سوی آینده» و «در معبد» از ابراهیم بهرامی به ترتیب موفق به دریافت جوایز مدال طلای PSA و روبان افتخار Fotobond شدند.
در سومین جشنواره Epe:
عکس «در معبد» از ابراهیم بهرامی موفق به دریافت روبان افتخار ISF شد.
در نهمین جشنواره سالن Challenge Rijen:
عکس «تشریفات» از ابراهیم بهرامی روبان افتخار GPU و عکس «پرش» از سید رضا جوادی روبان افتخار Rainbow Challenge Rijen را دریافت کردند.
در این جشنواره که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف جشنواره شامل سید رضا جوادی، ابراهیم بهرامی، سید احسان مرتضوی، امیدرضا پورنبی، عرفان ربیعی دستجردی و محمدجواد یاوری نعمان پذیرفته شدند.
فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.
این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ مؤسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که در حال حاضر نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.



کد مطلب: 150144

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/150144/تقدیر-عکاسان-ایرانی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir