۰

هشدار پلیس فتا درباره سایت های جعلی طرح معیشتی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
هشدار پلیس فتا درباره سایت های جعلی طرح معیشتی
به گزارش عصر تعادل معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: با توجه به تصمیمات متخذه مبنی بر اعطای بسته‌های حمایتی معیشتی از دهک‌های درآمدی پایین جامعه و با هدف حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، نیاز به هیچگونه ثبت نام در سایت های اینترنتی نوجود ندارد و بسته حمایتی معیشتی دولت به دهک‌های درآمدی خاص پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به اینکه کلاهبرداران با این شیوه به دنبال دریافت شماره کارت بانکی، رمز دوم، تاریخ انقضا و cvv۲ هموطنان هستند، بیان کرد: مجرمان پس از هدایت متقاضیان به درگاه‌های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آنها را کسب و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آنان می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: نحوه شناسایی و اعطای سایر بسته های حمایتی و معیشتی دولت از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس به صورت رسمی از رسانه ملی و خبرگزاری رسمی اطلاع رسانی می شود.

معاون اجتماعی پلیس فتا از همه هوطنان درخواست کرد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت‌های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا درمیان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.
 
مرجع : ایلنا
کد مطلب : ۱۵۰۱۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}