۰

حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد برای مدیریت مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵
حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد برای مدیریت مبارزه با کرونا
به گزارش عصر تعادل معاون پارلمانی رئیس جمهور طی ابلاغیه ای از سوی جهانگیری معین استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری  طی ابلاغیه‌ای حسینعلی امیری را به عنوان معین استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا تعیین کرد. 

بر اساس این ابلاغیه به منظور افزایش توان استانها در مقابله با ویروس کرونا و تسریع در مشارکت همه جانبه و رفع مشکلات مقابله با این اپیدمی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری قرار است به عنوان معین استان کهگیلویه و بویراحمد در امر مقابله با این ویروس با ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری‌های لازم را داشته باشد.  

معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن اعلام آمادگی کامل برای همکاری موثر و منظم با استاندار و سایر مدیران ارشد استان تا زمان مهار اپیدمی و اعلام وضعیت عادی از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: ما به تشخیص دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار مربوطه، آماده سفر به این استان و تشکیل جلسات مرتبط و ارائه کمک‌های لازم در روزهای آتی و در ایام نوروز هستیم.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۱۸۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}