۰

فعلا صندوق های صدقات تخلیه نمی شود

تاریخ انتشار
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۲
فعلا صندوق های صدقات تخلیه نمی شود
به گزارش عصر تعادل مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای مقابله با این بیماری تخلیه صندوق‌های صدقات بزرگ و کوچک این نهاد حمایتی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

عزیز سهندی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرگونه تخلیه صندوق‌های صدقات کمیته امداد در آذربایجان‌غربی تنها با هماهنگی این نهاد صورت می گیرد و در حال حاضر هیچ تخلیه صندوقی انجام نمی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، دریافت درخواست کمک های موردی نیز به علت بیماری کرونا به صورت حضوری انجام نمی‌گیرد، بیان کرد: برای پیشگیری از بیماری کرونا، مددجویان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی e.emdad.ir و درج کد ملی و شماره شناسنامه، وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: پس از حداکثر یک ساعت درخواست ثبت شده به‌صورت هوشمند به کارتابل درخواست‌ها ارسال و اقدامات مقتضی در این راستا انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: امکان رهگیری و مشاهده وضعیت درخواست توسط مددجویان از طریق این سامانه وجود داشته و مددجویان ‌می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی رفته و از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوند.

سهندی بیان کرد: در صورتی که مددجویان امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی‌به شماره ۰۹۶۸۸۷ در خواست خود را به مددکاران این نهاد اعلام کنند.

وی ادامه داد: این خدمات الکترونیکی در حوزه‌های مسکن، بهداشت و درمان، مشاوره، حمایت‌های خاص، کمک هزینه ازدواج، فرهنگی، ارائه تسهیلات، وام و اشتغال صورت می‌پذیرد.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک هزار و ۲۸۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۲۳۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}